Dags att flytta ut ur lådan

Kan börja med att meddela att din fina rosa satc-beauty boxen är min!! Den kommer på posten om några dager. Detta gillas starkt. Kommer att bli maraton när vi flyttar till lägenheten.

Vad jag inte gillar alls är att det idag åter igen har snöat. Det har lagt sig lite men har iaf slutat nu. Kan vi inte bara få vår nu. Det hade behövts så mycket. Tänk att bara ta på sig skinnjackan och ett par converse och sätta sig på en uteservering någonstans i solen och dricka en kaffe eller ta ett glas vin. Vill nu nu nu!!

Nästa vecka så jag få packa upp alla mina kläder och mina skor och ställa in i min gardrob. Kommer bli så fint. Ska bli skönt att få lite mer överblick på alla sina saker igen. Att inte behöva rota runt i en stor låda/sopsäck hemma hos mamma efter vad man ska ha för kläder.

Nu är det snart dags att äta lunch, börjar bli ganska hungrig. Ikväll blir det girl night :D

//Frisessa

Kommentarer
Postat av: lykkeeee

kan ni inte vänta på mig? jag vill också se :(

2011-02-23 @ 13:41:41
Postat av: Louise

Joodå gumman, det kan vi säkert göra. :) Om inte annat kan vi se igen. hihi :D

2011-02-24 @ 09:12:15
URL: http://frisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0