Ibland önskar jag att jag var mer som dig

Jag inser att det här att vara storbloggare nog inte riktigt är min grej egentligen eftersom jag aldrig kommer på något vettigt att skriva om. Men jag fortsätter ändå med mina små intetsägande och egentligen väldigt onödiga inlägg, för ibland behöver man bara skriva av sig, säga vad som faller en in och bara skita i vad andra tycker.
Tyvärr är jag inte sån som person. Jag har svårt att säga vad jag verkligen tycker. Jag har ett jobbigt behov att vara alla till lags även om det tär på mig själv i slutändan.

So here goes, bloggen kommer antagligen få ännu fler onödiga inlägg där jag verkligen ska (försöka) säga vad jag tycker. Det kommer att komma upp jävligt många tråkiga bilder på något som jag tyckte var jätte intressant för stunden. OCH självklart kommer jag fortsätta skriva om mitt underbara jobb som oglamorös frisör och om alla mina sextioelva par skor som jag fortfarande inte vet var jag ska trycka in när vi flyttar till lägenheten.
Men nog för idag. Snart dags att stänga salongen.

Så tills vidare, blås inte bort i stormen och försöker er inte på att cykla i motvind i uppförsbacke!

//Frisessa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker inte att du ska underminera dig själv och varna för tråkiga saker, de som bryr sig om dig tycker att allt du skriver är intressant. Iallafall litegrann ^^

Skit i vad folk kommer att tycka och skriv precis så tråkigt du vill och var stolt över det :)

Jag läser iallafall, och jag tycker att det är mysigt att läsa om oglamorösa frisyrer och sånt. :P Du kan ju kolla in min blogg oxå.

Kram!

// Camilla (örestad)

2011-02-14 @ 18:07:46
URL: http://skissenochsmulan.blogspot.com
Postat av: rooomie

du är bäst ingen protest! ;)

2011-02-14 @ 23:19:24
URL: http://hannaelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0