It's gonna be legen..... wait for it



Från och med 1 mars är detta min nya roomie. Kommer bli nice som fean. Har redan börjat planera lite med inredning och så. Undrar dock hur lång tid det kommer ta innan vi får i ordning allt.

Lördagen var.... intressant. Jobbade och hade helt fullbokat på dagen. Förfest hos min syster. Bestämde oss för att dra till kb, drog istället till Fridays (hur hamnade vi där?) för att sedan dra vidare till Harry (hur hamnade vi DÄR!?) och efter lite skakandes på rumpan blev det efterfest hos Danne (Dante, Dan, Daniel ja vad vi nu kom fram till att han skulle kallas.) Behöver jag berätta att söndagen OCH måndagen var sega?

Som min "soon to be roomie" sa "Vi börjar bli för gamla för efterfest."

//Frisessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0