När ett liv tar slut

Igårkväll fick jag reda på att min morfars bror Bengt hade gått bort samma morgon. Det gjorde ont i mig då vi står varandra ganska nära i vår släkt. Jag tänkte själv på sorgen jag kände för 3 ½ år sedan när min morfar gick bort.
Bengt var alltid väldigt rolig och hade många intressanta saker han berättade om med glädje. Han var bland annat väldigt intresserad av fotografering precis som jag själv och det var även Bengt som släktforskade i vår familj och hittade information så lång tillbaka som till 1600-talet.

Mina tankar går idag till familjen Sandberg och Ribbing. Tänk på att han alltid lever vidare i era hjärtan.

Vila i frid Bengt.

//Frisessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0