Tänk om måndagar kunde vara mer som fredagar

Idag har jag lyckats klippa mig inte mindre än 3 gånger i samma finger!! Hur tusan kunde jag göra det? Ligget väl helt enkelt i min natur att vara lite klumpig gissar jag på.

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut här på salongen. Har ändå haft en del att göra vilket har varit bra. Imorgon är det bara 1 vecka kvar tills vi får lägenheten!!! Kommer bli så jävla bra. oohhhh yeeeeeeeees.
Imorgon är det inte bara en vecka till flytta imorgon är det även dags att träffa min fina Christina. Ska bli så kul. Har säkerligen massor att prata om och skratta åt. Så himla tråkigt att vi inte hinner träffas oftare. Det blir ju tyvärr så. Tråkigt också att man knappt träffat någon annan fran skolan heller. :( Vi får ta igen det till sommaren tycker jag.

Ikväll är det Magnus Betnér på China. Kommer absolut sitta bänkad framför tv'n. Kan ju inte annat än älska honom och det skadar ju inte att han är ganska fin att titta på också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0