Den är vår vår vår!!

Vi har fått lägenheten!! Wihoo. Det blir inflyttning den 1 mars för mig och Hanna i VÅR lägenhet på Dammfrivägen. Kommer bli riktigt niice. Lär ju se ut som ett världskrig under uppackningen men det får man ju ta.
Hanna började hyperventilera igår när hon insåg att det faktiskt bara var 5 veckor kvar till inflytt. Och till att hon flyttar hemmifrån vilket faktiskt är ett stort steg. Men hon har ju mig att luta sig tillbaka på så det är iaf bra.

Var även och tränade igår. Duktig Louise! Blev dock ganska sent eftersom jag och min kära syster tränade efter att hon slutade, vilket var ca 21.30. Började träna vid 22 och var hemma igen 23.30. Då skulle man duscha sen var det bara att däcka i soffan. (Det känns i magen idag) aj aj. Är dock imponerad över mig själv att jag klarade så pass mycket som jag faktiskt gjorde.

Snart dags att sluta för dagen.

/Frisessa

Kommentarer
Postat av: Fanny

GÖTT med lägenhet! - o de e nog i närheten av mitt gamla kvarter :) KUL!

Hur fick ni den? E de HSB? Jag o Linus letar för fullt just nu, nämligen!

Kram

2011-01-25 @ 19:28:30
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Fanny. Det var via Boplatssyds hemsida. Det är en MKB lägenhet. Hade köplats där sen 2007. Så det var därför det gick relativt snabbt. :) Hoppas det löser sig för er. Kram

2011-01-26 @ 09:02:01
URL: http://frisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Är det pga din kille fått veta att du varit otrogen mot honom som ni inte ska bo ihop mer? Hur kommer han lita på dig om du ska bo själv med en tjejkompis?

2011-01-26 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0