Keeping up the good work

Titta, det kommer ett inlägg till! Då sitter man här på jobb igen. Kände mig inte direkt pepp när jag kom hit för 30 min sen och insåg att schemat var helt tomt. Men det bättrade sig när jag redan efter 15 min hade två kunder inbokade. Kan nog bli en bra dag ändå trots tröttheten som smyger sig på.

Känns ändå ganska skönt när man tittar ut och ser att snön har börjat smälta bort. Kan det vara så att våren kommer tidigare detta året än förra? Jag kan ju bara hoppas.

Just det, skulle ju gå och köpa träningskort och gå och träna igår. Det förstnämnda blev iallafall gjort. Kom in på 24seven i Lund centrum och tittade mig runt. Gick till receptionen och efter lite blankett ifyllande fick jag mitt kort. När jag sen skulle gå in och träna så gick jag inte mer än två steg in i träningslokalen innan jag jag insåg att alla maskiner var totalt upptagna och massor med folk stog och väntade. Jag vände på klacken och bestämde mig för att det var nog ingen idé att träna 18.15 en vardag mitt i Lund. Tror att jag gör som min kära syster istället och tränar runt 22-23 på kvällen istället. Då behöver man ju iaf inte känna sig som en flodhäst i jämförelse med alla andra på gymmet. (Och ja, 90 % av dom som träna i Lund var snygga och vältränade studenter.)

Nä, nu får jag tacka för mig för tillfället, ska ta på mitt förkläde och förbereda mig för dagens första kund.

/Frisessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0