Lägenhetsvisning!

På fredag ska jag och Hanna på lägenhetsvisning på Dammfrivägen. Hoppas att den är fin fin. Hade varit så bra. Det är en 3:a på 76 kv2m. Men men, det är ju bara en visning, inte ens säkert att vi får den, och om vi får den är det ju inte ens säkert att vi vill ha den. Haha. Vi får se på fredag.

Ledig igår, dagen spenderades i Höllviken för att sedan åka in till mobilia och "shoppa". Trots att man hade ett jävligt nice presentkort i högsta hugg så hittade jag såklart ingenting. Vaför är det alltid så när man väl har pengar?

Fick även reda på att lilla barnet som ligger i Emmas mage som jag ska bli faster till är en liten pojke. Ska bli så otroligt kul. Hittade en sjuuuukt cool jacka till honom på HM igår. Får se om jag köper den lite såhär i förväg. Blir ju kanske lite varmt för honom att ha den när han föds eftersom han beräknas komma i Juni. Men till hösten kanske. Så det får bli en lite större storlek. :)
Vill iallafall passa på att gratulera än en gång till Kennie och Emma (dom blivande föräldrarna.) Som jag har sagt många gånger, ni kommer iallafall aldrig ha problem att få barnpassning. :) Älskar er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0