Lycka i form av ett mail

Satt och sorterade på min mail tidigare idag när jag hittade ett mail som var skickat för ca 5 år sedan av en väldigt nära vän till mig. Denna tjejen har alltid stått mig nära och jag har alltid kunnat anförtro mig till henne. Även om vi inte pratat mycket känslor och så med varandra så vet jag att hon alltid finns där för mig och jag hoppas att hon vet att jag alltid kommer att finnas där för henne också.
Jag tänker inte citera något ur mailet men det var skrivet så fint och innerligt med verkliga känslor att det gjorde mig rörd, även om det var 5 år gammalt. Det är så kul med en del vänner. En del känner man bara ett kort tag av sitt liv, men det finns vissa speciella, ett fåtal, som man känner att man kommer att hålla kontakten med och vara nära vän med resten av sitt liv. Denna tjejen är verkligen det sistnämda.
Jag kan skratta mig lycklig som har så underbara vänner, en del jag kännt nästan hela livet och en del jag inte kännt fullt lika länge men som jag vet alltid kommer finnas där. Tack till er! Det är ni som håller ihop mig och gör mig hel.

Och ett stort tack till min underbara Cecilia (Cicci) som en gång för 5 år sedan satte sig ner och fomulerade detta underbara mail till mig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag hoppas att du vet detta!

/Frisessa

Kommentarer
Postat av: Mailförfattaren!

Kära Louise N! Ditt lilla inlägg värmde verkligen mitt annars så grådassiga hjärta! Klart att jag alltid finns här för dig och jag vet att samma gäller för mig! (Jag tar gärna och läser det där mailet, för jag måste erkänna att jag inte i denna stund kommer ihåg vad jag skrev!)Och nu är det snart dags att ses du. Jag ska bara flytta lite först...När går ert flyttlass?! Stor puss från mitt nu uppvärmda hjärta ;)

2011-01-28 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0