pliiiiz, ge mig en lägenhet!

Som nog de flesta förstått så är jag för tillfället "bostadslös", men på jakt efter en lägenhet. Till min hjälp har jag min framtida roomie Hanna. Sökandet börjar ge resultat och förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan vi hittar något som passar, gärna med två stora walk in closet, nyrenoverad, och med gigantisk balkong (ja men lite får man väl drömma?.)
Mitt största problem just nu är dock att jag har ju alla mina saker på lite olika ställen men framförallt hos min kära mamma. Så det blir massa farande fram och tillbaka för att hämta saker, lämna smutstvätt och fixa och dona.
Men som salgt, det löser sig förhoppningsvis snart.


Gardroberna som jag tänkte på får gärna se ut som denna. ("Carries" i "Sex and the City")

GE MIG DEN!!

Kommentarer
Postat av: elin.

Åh, då flyttar jag in hos dig!!! :D

2011-01-13 @ 17:51:54
Postat av: kristine

vadå? är du inte tillsammans med din pojkvän längre?:/

2011-01-13 @ 19:23:12
Postat av: Louise

Jodå Kristine, vi är fortfarande tillsammans. Bor inte ihop längre bara. :)



Du kan få bo i gardroben Elin. ;)

2011-01-14 @ 13:34:32
URL: http://frisessa.blogg.se/
Postat av: Kristine

Okeej, men hur kom de sig att ni flytta isär? ni bodde väl tillsammans o va tillsammans innan? de låter ju inte så roligt?:/

2011-01-15 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0