Värst vad det ska vara svårt..

Ja, jag förstår inte hur svårt det kan vara för mig att vara aktiv här på min blogg. Tydligen är det jätte svårt.
Men nu ska jag verkligen försöka... (ja, jag sa det innan också, och gången innan det, men nu jävlar!)

Sitter nu själv i salongen då min kollega har opererat sin fot idag. Förhoppningsvis gick operationen bra. (Tänker på dig Suzi)

Nu har jag även bestämt mig för att börja träna igen. Imorgon blir det inköp av träningskort på 24seven. Nu ska
julkilona (från förra året) bort! Till min hjälp har jag Hanna som ska försöka få mig att älska träning, lycka till säger jag. Men vi får väl se. Måste ju vara redo för beach '11 om det nu blir en utlandssemester. :)

Då var det 40 min kvar till nästa kund kommer. Ska försöka uthärda detta genom att städa lite till i salongen.

Uppdatering kommer..... förhoppningsvis.

//Frisessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0