Att slinga eller att inte slinga

Då var det snart helg igen. Själv jobbar man ju dock imorgon, och det är min sista dag på salong stråk då också. :( Känns jätte tråkigt. Blir kanske en klippning av mitt hår idag. Känns som att man får ta lite. Har ju ändå inte klippt mig sedan Oktober och jag är ändå frisör. Haha. Men så är det när håret är på utväxt. :P Blir kanske en slingning också. Jag vet inte än, kan inte bestämma mig. Håret mår ju så bra nu. Men färgen är så tråkig! Har faktiskt inte varken färgat eller slingat sedan Juni!!!! Så jag tycker att det kan jag få unna mig, bara lite skadar ju inte. (Väteperoxid-junkie)

Hanna och jag ligger inne med världens bästa förklaringar när det kommer till saker som vi inte vill göra.
Hannas förklaring till att inte diska:
-Jag har faktiskt hört att det kan vara farligt att diska när det är stormvarning!

Min förklaring till varför jag inte tränade
-Jag kom hem från jobb, och då stod Hanna och lagade mat så jag var tvungen att hjälpa till, sen åt jag för mycket för att träna så jag var tvungen att lägga mig i soffan. (Systers reaktion på detta uttalande var "fan vad du är slapp" hahaha)

Nä, dags att fixa och dona lite i salongen.

//Frisessa

Kommentarer
Postat av: hon den där Hanna

SLINGAAA! (en gång kan ju inte skadaa?)

2011-03-11 @ 12:45:38
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-05 @ 18:27:48
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0