Mot nya utmaningar

Det har varit lite torka här i bloggen, så det får jag väl ändra på tycker jag. Nu har jag och Hanna flyttat in (iaf ställt in alla lådor) i vår lägenhet. Det har varit fullt upp med detta. Dessutom har vi inte riktigt lyckats få igång vårt internet eftersom det ska vara så fruktansvärt klyddigt. Satt uppe ganska länge igår och försökte med det mesta för att till slut inse att nu behöver vi puk-koden för att överhuvudtaget kunna använda internetet. Kuuul. Men det har jag iallafall fixat idag på lunchen, puk-koden alltså. Så det ska nog kunna fixa sig.

Idag är det fredag och jag tror hela tiden att det är onsdag. Suzi sjunger på franska och vi undrar båda två om hon kommer prata med väggarna när jag inte är här. För så är det, jag ska tyvärr sluta på salongen av anledningar som jag inte vill ta här. Tycker att det är jätte tråkigt eftersom jag trivs så bra och har så härliga arbetskamrater. Men så är det ibland, livet går vidare och jag antar mig nya utmaningar. Man vet aldrig var jag hamnar. (Ikväll blir det nog dock soffan i lägenheten då jag aggressivt kommer försöka få igång mitt internet.)

Trevlig helg //Frisessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0