Välkommen våren

Denna helgen som gått och idag har gett mig vårkänslor. Och det gäller säkert inte bara mig.
Än är det dock lite för kallt för att dra på sig skinnjackan. Men jag har iallafall använt mina converse i helgen med gott samvete.

Igårkväll var jag helt slut efter en fullspäckad dag. När jag la mig i soffan vid 18 kunde jag knappt röra mig mer. Jag bara låg där som en deg-klump. Men sen blev det att göra enchilladas med Hanna och dom blev väldigt väldigt goda.

Annars då... imorgon ska vi fira vår kollega Elin med middag någonstans. Får se vad det blir. Ska bli väldigt trevligt. Blir ju som en sista kväll med tjejerna för mig också, känns tråkigt. Men vi kommer ju säkert att ses i vimmlet på Malmös uteställen. Sen blir det garanterat någon fika eller några glas vin någon kväll. :)

Näää, om man skulle gå och köpa lite kaffe.

//Frisessa

Kommentarer
Postat av: elin.

vi får se till att det blir fler kvällar med vin och dans!

Ses imorn :)

2011-03-08 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0